18. toukokuuta 2012

Ninni, Mala ja minä

Eilisen päivän vietin au pair kaverini Ninnin ja tämän ystävän Malan kanssa. Ninni vaan soitti aamulla mulle, että lähenkö niiden kanssa keskustaan ja lähinhän minä! 


Ekaks suunnattiin Museumpleinille ottaa vähä turistikuvii I AMsterdam - kirjaimilta. Mä olin jo aikasemmin käyny leikkii turistii kyseisellä paikalla, mutta ei se mitään. Tällä kertaa olin kunnon apina ja kiipesin Malan kanssa kirjainten päälle. 


Näistä kuvista tuli itseasiassa aika kivoja! :) 


Mitäköhän toi nainen tossa oikeella oikeen mahtaa kyylätä meitä? 

Museumpleiniltä matka jatku kävellen kohti keskustaa ja kauppoja. Siinä sitte jonkun aikaa pyörittiin kaupoissa, mutta ite en ostanu mitään. Kun oltiin saatu tarpeeksemme shoppailusta, lähettiin meille. Meillä me laitettiin vähä sapuskaa, Ninni katto Suomen peliä ja semmosta. Siinä se ilta ihan mukavasti meni ja ennen pimeen tuloo lähtee vielä vähän kävelee. Otettiin koira mukaan ja suunnattiin kohti Vondelparkkia. 


Vondelparkissa leikittiin vielä vähän lisää apinoita ja mentii kiipeilee tohon puuhun.


Ensimmäisenä oli Ninni ja Suomen paita!


Sitte oli mun ja Malan vuoro ja Mala päätti ottaa vähän rennommin.


Pieni talo ja aika kehnot näkymät, en mä ainakaa tollasessa haluis asua...


Ilta alko pimenee ja puiden alle alko muodostuu tummia pelottavia varjoja.


Kovinkaan kauaa ei enää oltu puistossa, mutta sen aikaa kuitenkin, että käytiin testaa vielä toi kiipeilyrata tai mikä onkaan. Mä luulin, että me oltais oltu liian vanhoja kiipeilemään siellä, mutta ei me oltu. Siellä oli nimittäin joku nuori pariskunta kanssa.


xoxo Lintzi


2 kommenttia:

  1. Anonyymi28/5/12

    Hei siisti blogi, olis kiva tietää että mitä kautta oot päässy au pairiks Amsterdamii? :) Suunnitelmissa myös mut ei oikein tiedä et mitä kautta lähtis ettimää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos tykkäät blogistani! :) Lueppa toinen postaukseni, sieltä selviää miten pääsin au pairiksi.

      Poista