8. kesäkuuta 2012

Breda

Käytiin eilen etelä Hollannissa, Bredassa.


Matka autolla sinne kesti noin puoltoistatuntia. Ajettiin kymmenkaistaista motaria pitkin ja siinä matkan varrella oli sellanen 1,9km pitkä tunneli.


Bredassa kierreltiin kävellen katselemassa keskustan aluetta, ja mä tietysti räpsin kuvia niin paljon kun vaan ehdein.


Kyseinen kirkko toimi meillä maamerkkinä, että muistettiin mistä oltiin tultu. Breda ei nimittäin ollut hirveän tuttu paikka host mamalleni, saati sitten minulle, joka ei koskaan ollut käynyt siellä.


Tervetuloa Bredaan! Tästä alkoi kaupungin pääostoskatu.


Sivukadut oli koristeltu jalkapalloteeman mukaisesti. Oli lippunauhoja, jalkapalloja, hollanninlippuja ja paitoja!


Tässä on sitä kunnon kannatuksen meininkiä.



Bredassa oli H&M vain miehille. En oo koskaan ennen törmänny H&M:n liikkeeseen, joka olis suunnattu vain miehille...



Parin tunnin kiertelyn jälkeen käytiin haukkaamassa vähän lounasta ja sen jälkeen mun host mama kävi kattomassa jotain toimistotilaa ja mä sain vielä hetken lisää aikaa, jotta pääsin vähän kiertelemään vaatekaupoissa. Mitään ostettavaa en löytänyt, sen verran vähän aikaa mulla oli, mutta reissu oli mukava ja se on pääasia. 

xoxo Lintzi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti