22. tammikuuta 2012

Läksiäiset

Kuten jo lauantaina vähän vihjailin siihen suuntaan, että tiedossa saattais olla läksiäiset ja niinhän siinä sitten kävikin! Mun kaks parasta ystävää mun entiseltä kotipaikkakunnalta oli järjestäny mulle ihanan yllätyksen eli läksiäiset!


Mulle ei kerrottu aluks muuta kun että puol kuudelta illalla juna-asemalle. No sit junassa Laura vähän feilas, ja sain tietää minne ollaan menossa. Mut ei se mitään.




Aluks tosin mentii Hesburgeriin vähän aikaa istuu ku kello ei ollu viel tarpeeks paljon. Mä otin kaakaon ja omenapiirakan.




Kävelymatkalla näin jääpuikkoja, jotka oli jääny kiinni puun oksiin ja se näytti tosi hienolta ni yritin sitte räpsästä pari kuvaa, tosin aika huonolla menestyksellä... Ja tittididii nyt selvii mihin mua vietiin!



Kyseessä oli siis keilahalli! En ookkaan pitkään aikaan ollu keilaamassa, joten oli kiva päästä pitkästä aikaa :)


En oo mikään hyvä keilaamaan, ja ekalla kierroksella olin toisteks viiminen, mut ei se haittaa. Pääasia on hauskanpito! 

Keilaamasta suunnattiin Nealle, tehtiin tortilloja, katottiin Date movie, juteltiin ja räpsittiin parit valokuvat.


Jauheliha tortilloja, njami! Oli kyllä hyvää!


Laura ja minä 


Nea ja minä 

xoxo Lintzi

2 kommenttia:

  1. Laura27/1/12

    Joko oot lukenu vauva-lehden kannesta kanteen?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa en ole :D Muovitkin on viel päällä ...

      Poista