22. tammikuuta 2012

Läksiäislahja

Sen lisäks että Nea ja Laura oli järjestäny mulle läksyäiset, oli ne myös ostanu mulle lahjan! On mulla sitte aivan mielettömän ihanii ystävii!



Lahja oli pakattu tollaseen meriaiheiseen lahjapussiin ja se sisälsi:


kortin, kannessa lukee hollanniksi hyvää matkaa ja sisällä oli selitys kaikille jutuille mitä lahja sisälsi


1. vaipanvaihto-ohjeet


2. lisätietoa vauvan elämästä voin lukea vauva -lehdestä


3. korvatulpat kaameita öitä varten, jotta aamulla näytän levänneeltä
4. kilikello pyörään, koska pyöräily on in Amsterdamissa ja sitä varten pitää olla oikeanlaiset varusteet
5. paplarit siltä varalta että menojalka alkaa vipattaa (mulla kyllä on luonnonkiharat hiukset joten näille ei taida olla hirveesti käyttöä.. )
6. Fazerin suklaata siltä varalta jos koti-ikävä pääsee yllättämään


Kiitos Nea ja Laura tästä aivan ihanasta selviytymispaketista! Näiden ansiosta mä pärjään varmasti :)


xoxo Lintzi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti