27. huhtikuuta 2012

Lomalta töihin palaaminen vaatii lomalta palautumis loman

Mulla oli tossa viime viikon loppupuolelta tän viikon alkuun sellanen kuuden päivän miniloma. Sinä aikana tapasin kahta suomalaista au pairia muutaman kerran ja me käytiin yhdessä kahvittelemassa. Mitään kovinkaan ihmeellistä tai mainitsemisen arvosta en tehny. Mun lomani oli  suurimmaks osaks rentoilua, datausta ja kuntoilua. :D

Tosin viime sunnuntaina, mä ja yks suomalainen au pairi oltais menty eläintarhaan, kun mulla on sellaset citycard kortit, joilla sinne eläintarhaan olis pitäny päästä ilmaseks. Noo ylläri pylläri, eihän ne kortit toiminu, joten ei päästy eläintarhaan. Niiden korttien voimassaoloaika oli sitten kai menny umpeen tai jotain. Vähän kyllä harmitti kun olin kehitelly kaikki suunnitelmia, missä aion vielä käydä. Nyt taitaa nähtävyydet ja turistikohteet jäädä aika vähälle.

Tiistaina olikin sitte paluu arkeen, eikä sen jälkeen oo ollu tietoakaan, että välissä olis joku loma ollu! Lomalta takas töihin tai vaikka kouluun palaaminen vaatis aina vähintäänkin lomalta palautumis loman. 

xoxo Lintzi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti