13. huhtikuuta 2012

Yölliset leipomiset

lauantai 7.4

Edelleen lauantain tapahtumissa ollaan. Oli niin tapahtumarikas päivä, että kirjotettavaa riittää vaikka millä mitalla. Kun miettii että ensin  tultiin meille välipalalle, siitä tuulimyllypuistoon, nopee pyörähdys Primarkissa, sieltä ruokakaupan kautta kotiin ja hellan viereen laittaa ruokaa. Minä siis laitoin ruokaa vanhemmilleni ja ne sai ottaa rennosti. Ruuan jälkeen mentiin saunaan ja uimaan ja kun sieltä sitten joskus kymmenen aikaan kotiuduin, mua odotti sotkunen keittiö. Sen sitte ensin siivosin ja vasta sen jälkeen pääsin totauttamaan suunnittelemaani yllätystä.


Kello 22:38 aloin leipomaan suklaa muffinsseja. Olin päättänyt ajat sitten, että leivon aamiaisbrunssille joko kakun tai muffinsseja, kerta synttärit ja kaikki. Ihan hyvä aika alkaa leipoo ainaki mun mielestä.


Taikina tuli nopeesti valmiiks, mutta muffinssien paistamisessa kestikin sitte vähän kauemmin. Meillä kun ei oo kunnon uunia, vaan sellanen tosi pieni mihin ei edes mahdu mikään pelti, ni sain kerralla paistettuu tosi vähän muffinsseja.


Puolen yön maissa kaikki oli valmista, ja tässä on lopputulos! Oli meinaa hyvii muffinsseja! Yhtään ei oo enää jäljellä. :D

xoxo Lintzi

2 kommenttia:

  1. naminami ikävä su leivonnaisii .. ;(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä leivon sulle sit taas jotai hyvää kun tuun takas kotii! ;)

      Poista