14. huhtikuuta 2012

Synttäripäivän aamiaisbrunssi

sunnuntai 8.4
Heräsin aamulla ajoissa laittamaan aamupalaa. Halusin saada kaiken valmiiks siihen mennessä kun mun vanhemmat tulee aamiaiselle ja yllättää ne! Mun mielestä kaiken olis kyllä kuulunu mennä toisin päin, eli niiden olis pitäny laittaa aamupalaa mulle ja yllättää mut, olihan sunnuntaina mun syntymäpäivä!


Tältä se aamiaisbrunssi sitten näytti. Oli skumppaa, muffinsseja, appelsiineja, suolakurkkuja, paprikaa, juustoja, viinirypäleitä, makkaroita, paistettuja kanamunia, mansikoita, pekonia, marmeladia, paahtoleipää, appelsiinimehua ja teetä. 


Nyt mä oon sitte täysikänen! :)

xoxo Lintzi


1 kommentti:

  1. oi kuinka ihanan näköstä! kyllä mulle ainakin kelpais jos synttäreinä pöytä olis yhtä koreena :D *nams!*

    VastaaPoista