4. helmikuuta 2012

Amazing day

Tänään sitte koitti kauan odotettu päivä, eli Amsterdamiin lähtö. Siinä puoli yheksän ja yheksän välillä hankittiin lähtöä Helsinki-Vantaan lentokentälle. Matka meni joutusasti ja oltiin hyvissä ajoin perillä. Siinä sitte käytii viel kahvilla, mut enhän mä mitään pystyny syömää. Sit olikin lähtö itkuja vaille valmis...

Eka lento oli Köpikseen ja sieltä sitte jatkolento Amsterdamiin. Ajattelin eka että voi ei hiukan vajaa kolme tuntii jossain lentokentällä, mutta ihan hyvin se aika kulu. :)


ensisilmäys Kööpenhaminan lentokenttään 


16:10 SK1549 Amsterdam


ois voinu käydä, toivotaa että kotiin lennetään sit kans Köpiksen kautta :D


sulonen!


Piecesin liike, josta mukaan tarttu yhet farkkulegginssit :) Kuvaa tulee sitten kun housut pääsee käyttöön!


merkkiliikkeitä


mut kyllä sinne mukaan mahtu myös Marimekon liike


ehkä isoin tax-free myymälä mitä mä oon koskaan nähny! 


lentokentällä H&M? ookoo :D


kaikki vaatteet näytti niin paljon hienommilta ku Suomen H&M liikkeissä


kaikki oli laitettu niin nätisti esille yms. ettei kyseistä liikettä voi edes verrata Suomen H&M liikeisiin


vaivaset 104 lähtöporttia? vai olikohan niitä vieläkin lisää :D ehdottomasti suurin lentokenttä missä mä oon koskaan käyny, tosin damin kenttä oli kyl viel isompi, mut siihen en oo viel päässy tutustumaan. 

Oli kyllä kaikin puolin antoisa päivä. Lennot meni hyvin ja perheeseenkin tuli tehtyy jo tuttavuutta. :) 

xoxo Lintzi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti