5. helmikuuta 2012

First day


Tänään koko muu perhe lähti host isän äidin syntymäpäiville ja mä päätin jäädä kotiin. En oikeen pitänyt ajatuksesta nähdä tavallaan aivan vieraan ihmisen sukulaisia. Muutenkin mulle oikeastaan ehdotettiin, että kotona vois olla parempi, kun tää on kerta mun ensimmäinen kokonainen päivä täällä. Niinpä mä sitten jäin kotiin ja kävin vähän ulkona valokuvailemassa ja tutustumassa lähiseutuun. :)


tääl on lunta!





ihan täst läheltä menee kai juna? ainaki tossa kulkee rata












xoxo Lintzi

4 kommenttia:

  1. Laura5/2/12

    Niin outoo ajatella, että sä tosiaan oot nyt siellä Amsterdamissa.:)Siellä on varmaan kaikki ihan sekasin tosta lumimäärästä.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan tää tosiaan vähän outoa, mutta tosi hyvin oon sopeutunu :) Ja en nyt sanois että täällä on kaikki ihan sekasin lumesta. Sitä lunta on kuitenki niin vähä.

      Poista
  2. no ei siel kauheen erillaista oo, kerrostaloja kerrostalojen viereen :D:D ei vaa ihana toi kuva missä on noi joutsenet ja muita lintuja! onks siin jotain kauppoja lähellä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo totta eihän tää asumalähiö tai mikä lie onkaan ni hirveesti poikkee Tampereen kerrostaloalueista :D Mut tollasii jokiasuntoja ei kyl Tampereel tai muuallakaa Suomes oo. Ei täs lähel oo muuta kun ruokakauppa. Kaikki vaateliikkeet yms on sit keskustassa.

      Poista