15. helmikuuta 2012

Parit uudet popot

Eilen aamulla oli taas toimistopäivä ja mulla tiedossa perinteinen vaunulenkki. Olin vähän silleen, että eikä taas sama lenkki... Lähin kuitenkin kävelemään, hieman erisuuntaan kuin tavallisesti. Tunnin verran sain aikaani kulutettua ja sitten olinkin taas lähtöruudussa... Sitten syntyi kuningasidea! Päätin lähteä lautalla keskustaan. Mun hostäiti oli ehdottanu sitä jo varmaan ensimmäisenä päivänä, joten nyt päätin sitten toimia. 


Menin siis lautalla keskustaan kiertelemään vähän kauppoja, mikä oli kyllä kivaa vaihtelua pelkälle kävelylle. Toisaalta oli ehkä virhe lähteä 'shoppailemaa' kun mukaan tietysti tarttu jotain ostoksiakin.


Kevättä ja kesää silmällä pitäen ostin parit balsut. 


Kamelinväriset ballerinat oli vähän niinkun ihan hakusessa joten kun hinta oli vaan 12€ niin pakkohan ne oli ostaa.


Toiset ballerinat mitkä ostin on tälläset punaset. Ihan älyttömän söpöt mun mielestä! Näiden osto oli kyllä ihan heräteostos, mutta oon ihan sataprosenttisen varma, että näistä tulee keväällä yhdet mun suosikki balleriinoista. 


Molemmat kengät on ostettu samasta liikkeestä, jonka nimeä en valitettavasti muista. Näidenkin hinta oli sen 12€

xoxo Lintzi

2 kommenttia: