9. helmikuuta 2012

Toimistopäivän kuvia osa 3

Tässä tulee nyt muutamat rakennuskuvat tältä päivää.


Voitteko uskoo, että kaks kaupungin trendikkäintä kahvilaa sijaitsee tolla alueella? Mun oli aluks aika vaikee uskoa sitä, varsinkaan kun toinen niistä on rakennettu kasvihuoneeseen?!


Tossa kasvihuone kahvilassa en oo vielä käyny, mutta siinä toisessa olen. 


Se toinen kahvila sijaitsee tän rakennuksen alimmaisessa kerroksessa ja mun mielestä se oli oikein tyylikäs paikka. Tosin ite en kyllä viihtyis kauaa siellä töitä tekevien konttorirottien keskellä :D 


Tän rakennuksen alimmassa kerroksessa on Hema niminen kauppa, missä myydään vähän kaikkea. Ylemmissä kerroksissa on sitte kai jotain toimistoja, mutta mun hostit ei työskentele siellä, vaan takana näkyvässä rakennuksessa.


Arvatkaas mitä nää on! Mulle tuli mieleen sellaset raksamiesten työmaakopit. Joo siis ne on sellasii, mut nää on tarkotettu opiskelijoille. Eli kyse on opiskelija-asunnoista. Mä en IKINÄ haluis asuu tollasessa! Jotenki tulee sellanen tunne, ettei tollasessa kopperossa voi olla mitenkään lämmin ja joka nurkasta vetää. Lisäks siellä varmaan kuulee kaiken mitä naapurissa tapahtuu..

xoxo Lintzi

2 kommenttia:

  1. ihanat noi opiskeliakopperot! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan ne joo aika söpön näkösii tollee ulkoopäin, mut en mä silti haluis asua tollasessa :D

      Poista